REKLAMA


REKLAMA


REKLAMA


REKLAMA


REKLAMA


„Jak Erasmus+ zmienia szkolnictwo wyższe. Od teorii do dowodów”  to jedna z sesji sesja równoległych,  podczas której uczestnicy dyskusji zastanawiali się, jak badać program Erasmus+ oraz inicjatywy Uniwersytetów Europejskich. Udział w dyskusji wzięli: dr inż. Dorota Piotrowska, prof. Politechniki Łódzkiej, Magdalena Sawicz, dyrektorka Biura Współpracy i Umiędzynarodowienia Uniwersytetu Gdańskiego, Grzegorz Robak, dyrektor Centrum Współpracy Międzynarodowej Politechniki Warszawskiej oraz Anna Kowalczyk, prezes Erasmus Student Network. Panel poprowadził Krzysztof Szwałek, dyrektor Biura Badań i Wydawnictw FRSE.

W trakcie sesji analizie poddano wyniki badań prowadzonych m.in. przez FRSE, a dyskusja opierała się na przedstawieniu różnych punktów widzenia. Paneliści przeanalizowali, co wynika z dotychczasowych badań prowadzonych m.in. przez FRSE i wskazali tzw. białe plamy: czego nie wiemy i dlaczego, o co badacze nie pytają, a powinni, i czy zawsze pytają tych, którzy faktycznie znają odpowiedź.

W dyskusji reprezentowane były różne punkty widzenia: autorów badań, osób zaangażowanych w koordynację współpracy w ramach EUI, pracowników biur wspierających studentów i samych studentów. Udział w dyskusji mogli wziąć goście na sali, którzy w trakcie części interaktywnej zostali poproszeni o wskazanie obszarów, które warto zbadać i zasugerować metody. Wypracowane na spotkaniu rekomendacje będą stanowić inspirację do dalszych prac badawczych i publikacyjnych FRSE.

Fot. Anita Kot/Perspektywy

© 2022 Perspektywy.pl   O nas | Polityka Prywatności | Znak jakości | Reklama | Kontakt!!!