MegaBaza edukacyjna Perspektywy®








Już wkrótce rozpoczyna się kolejna, wielka akcja dobroczynna Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta oraz Fundacji „Bliźniemu Swemu…”. Od 16 listopada do 31 grudnia 2012 trwać będzie "Talerz Miłosierdzia", którego celem jest pomoc osobom najuboższym.

Osobiste poparcie dla tego przedsięwzięcia zadeklarowały wybitne autorytety ze świata sztuki i kultury, m.in.: Magdalena Abakanowicz, Stefan Gierowski, Tadeusz Dominik, Witold Pałka, Franciszek Maśluszczak, Tomasz Sętowski, Jarosław Modzelewski, Rafał Olbiński, Wojciech Kilar, Grażyna Torbicka, Krzysztof Zanussi i wielu innych. Inauguracja „Talerza Miłosierdzia” odbędzie się w Rzeszowie, w Millenium Hall.

Polska tradycja

Darczyńcom, którzy wspomogą akcję „Talerz Miłosierdzia” datkami w wysokości min. 20 zł zostaną przekazane talerze z okolicznościowej kolekcji firmy ZP „Ćmielów”. Oprócz tego, osoby, które przekażą na rzecz akcji min. 2 zł otrzymają znane z poprzednich kampanii Towarzystwa „Chlebki Miłosierdzia”.

Jednakże, jak zaznaczają organizatorzy ideą akcji jest nie tylko zebranie środków finansowych na cele charytatywne, ale również zwrócenie społecznej uwagi na problem ubóstwa i wykluczenia społecznego.

Talerz Miłosierdzia jest symbolem pięknej polskiej tradycji – pustego nakrycia przy wigilijnym stole – mówi Emil Jurkiewicz, Prezes Fundacji „Bliźniemu Swemu…”umieszczając na swoim świątecznym stole talerz otrzymany w ramach niniejszej akcji charytatywnej – zapraszamy do swojego domu tych, którzy naszej pomocy najbardziej potrzebują – chorych, samotnych i bezdomnych, czyli podopiecznych Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta.

Eventy w całej Polsce

Na terenie największych polskich miast – od listopada do końca grudnia br., w miejskich galeriach handlowych i innych miejscach odbywać się będą eventy zorganizowane przez zaangażowanych wolontariuszy Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta oraz harcerzy. W trakcie tych wydarzeń każdy będzie miał możliwość przekazania datków na cele akcji, a także odbioru okolicznościowego Talerza Miłosierdzia oraz Chlebka Miłosierdzia.

Dla Społecznie Odpowiedzialnych

Kampania „Talerz Miłosierdzia” jest również ważnym wydarzeniem dla firm Społecznie Odpowiedzialnych. – Okolicznościowe talerze ofiarowywane darczyńcom w ramach akcji mogą być doskonałym prezentem Bożonarodzeniowym dla pracowników. Są one także, rzetelnym poświadczeniem działalności CSR firmy. Wszystkie przedsiębiorstwa, które przyłączą do naszej akcji i zakupią pakiety talerzy dla swoich pracowników otrzymają certyfikat potwierdzający ich zaangażowanie – zapewnia Emil Jurkiewicz.

Organizatorzy mają nadzieję, że akcja „Talerz Miłosierdzia” będzie stanowić punkt wyjścia kolejnych powiązanych z nią działań charytatywnych w przyszłości. Pamiętajmy o potrzebujących.

© 2019 Perspektywy.pl    O nas | Patronaty | Polityka Prywatności | Znak jakości | Reklama | Kontakt