MegaBaza edukacyjna Perspektywy®









Założenie własnego biznesu w Polsce jeszcze nigdy nie było tak łatwe jak obecnie. Dobre warunki rozwoju dla młodych firm nie zawsze są jednak gwarancją sukcesu. Wielu błędów, jakie popełniają młodzi ludzie można uniknąć, korzystając z doświadczeń biznesowych praktyków.

Aby zwiększyć szanse na sukces, Polska Przedsiębiorcza rozpoczyna kampanię edukacyjną dla młodych przedsiębiorców „Pomocna dłoń na start”. Eksperci i praktycy podzielą się dobrymi praktykami i odpowiedzą na pytania: jak znaleźć motywację, by stać się przedsiębiorcą, jak wykonać pierwszy krok przy zakładaniu firmy, a także gdzie szukać wsparcia w rozwinięciu swojej działalności?

“Pomocna dłoń na start” to akcja, której celem jest zachęcenie młodych ludzi do zakładania własnych firm, a także pokazanie, co zrobić, by odnieść sukces w Polsce i konkurować na rynkach globalnych. Oddajemy w ręce przedsiębiorców naszą wiedzę i doświadczenia, byśmy za parę lat mogli być dumni z firm pokroju Skype – mówi Dariusz Żuk prezes Polski Przedsiębiorczej, tłumacząc genezę akcji.

Startup musi mieć możliwość skupienia na kluczowych zadaniach, a nie martwić się o infrastrukturę – dodaje Lech Wilczyński, Prezes firmy InPay, twórca pierwszego narzędzia dla sprzedawców umożliwiającego przyjmowanie płatności Bitcoin. - To daje duże możliwości do eksperymentowania z różnymi modelami biznesowymi i ich szybkiej weryfikacji. Wszystko dzięki bezpośredniemu dostępowi do bazy mentorów, a także możliwości szybkiego wyjścia na świat ze swoim pomysłem.

Kampania edukacyjna „Pomocna dłoń na start” skierowana jest zarówno do osób,  które nie mają sprecyzowanego pomysłu na biznes, jak i do tych, którzy już prowadzą własny start-up, ale nie wiedzą jak go rozwijać. Na stronie internetowej www.pomocnadlonnastart.pl znajdą oni model prostej ścieżki kariery - od pomysłu na biznes, przez jego stworzenie, pozyskanie finansowania i zdobywanie rynku.

© 2019 Perspektywy.pl    O nas | Patronaty | Polityka Prywatności | Znak jakości | Reklama | Kontakt