MegaBaza edukacyjna Perspektywy®









Już 27 lutego podczas inauguracji XXIII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego "Perspektywy 2015", poznamy w Warszawie zwycięzców czwartej edycji konkursu na najbardziej kreatywną kampanię rekrutacyjną uczelni Genius Universitatis 2015.

- O tym, że szkoły wyższe muszą się promować wie każdy rektor zabiegający, by w warunkach demograficznego niżu pozyskać kandydatów na studia - młodych ludzi, korzystających z nowoczesnych form reklamowego przekazu. Nasz konkurs pomaga uczelniom spojrzeć na ich marketingowe działania z pozycji eksperckiej, wskazuje przykłady dobrze prowadzonych kampanii, podpowiada też, w jakim kierunku prowadzić promocję oferty uczelnianej – mówi Waldemar Siwiński, prezes Fundacji Edukacyjnej Perspektywy, która organizuje konkurs Genius Universitatis.

Genius Universitatis – duch uczelni, jego aura, przejawiać ma się według jurorów w takich kryteriach ocen jak: nowatorstwo przekazu reklamowego i jego spójność z misją szkoły wyższej, czytelność i przyjazny charakter dobranych narzędzi komunikacji, estetyka i jakość wykonania materiałów promocyjnych.

O tym, jak zostanie ocenionych 119 prac nadesłanych przez 42 uczelnie zadecydują specjaliści w dziedzinie marketingu i nowych mediów: Katarzyna Dragović – praktyk i juror ceniony w największych światowych sieciowych agencjach reklamowych, założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy, prof. Jan Garlicki - dyrektor generalny Centrum Badań Marketingowych INDICATOR, Natalia Hatalska - jedna z najbardziej rozpoznawalnych osób w blogosferze i branży medialno-reklamowej, Jacek Szlak – naczelny redaktor „Marketingu przy Kawie”, partnera Konkursu Genius Universitatis, Przemysław Siwiński – popularyzator technologii mobilnych, autor pierwszego internetowego portalu dla maturzystów i pierwszej aplikacji mobilnej dla kandydatów na studia, Paweł Tkaczyk – ekspert nowoczesnego brandingu, praktyk social media pomagający firmom w tworzeniu silnych marek, autor  książek „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”.

Do konkursu uczelnie zgłosiły prace wykorzystujące narzędzia marketingowe w jednej lub więcej z pięciu kategorii:

  • Reklama prasowa wspierająca rekrutację (21 prac)
  • Instrument promocji międzynarodowej uczelni (23 prace)
  • Fanpage na Facebooku (32 prace)
  • Gadżet promocyjny wspierający rekrutację (25 prac)
  • Rekrutacyjny serwis internetowy (18 prac)

Już 27 lutego podczas Gali w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, tuż po inauguracji XXIII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego "Perspektywy 2015", poznamy zwycięzców czwartej edycji konkursu na najbardziej kreatywną kampanię rekrutacyjną uczelni w roku akademickim 2014/15.

Gala Konkursu "Genius Universitatis" odbędzie się w najbliższy piątek, 27 lutego, o godz. 12.15 w Sali Mikołajskiej Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Nagrodzone prace prezentowane będą na portalu Perspektywy.pl.

Serdecznie zapraszamy!

www.perspektywy.pl/genius

Informacje na temat konkursu: red. Anna Wdowińska,
tel. 22 628 58 62 w. 40, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

© 2019 Perspektywy.pl    O nas | Patronaty | Polityka Prywatności | Znak jakości | Reklama | Kontakt