Bezpłatne zaproszenie dla studentów
Czy wybór konkretnego operatora sprawi, że zadzwonisz do mamy? Czy wybierając linie lotnicze przypomnisz sobie, co w życiu liczy się najbardziej? Czy marki mają prawo próbować zmieniać świat? A jeżeli chcą pełnić ważną rolę w życiu konsumentów, to czy będą w tym wiarygodne?
Wszystkich, którzy chcieliby poznać odpowiedzi na powyższe pytania, zapraszamy na bezpłatną konferencję „Czy reklama może zmieniać świat na lepsze”, której organizatorami są międzynarodowa agencja reklamowa Ogilvy & Mather oraz Szkoła Mistrzów Reklamy.
Ponadto, podczas konferencji stratedzy Ogilvy & Mather przedstawią sieciowe narzędzie The big ideaL, zaprezentują najlepsze kampanie ze świata, które zostały zbudowane na jego bazie, a także przedstawią możliwości jakie daje Brand Print. Omówione zostaną zasady, którymi powinna podlegać komunikacja marek, aby przekaz był spójny i wiarygodny.
Po konferencji odbędą się warsztaty, podczas których 15 uczestników zmierzy się z zadaniem dotyczącym wylosowanej marki. Każdy z uczestników otrzyma książkę „Ogilvy. Król Madison Avenue”, a zwycięski zespół zdobędzie darmowy kurs w Szkole Mistrzów Reklamy.
Spotkanie odbędzie się w samym centrum Warszawy, 27 kwietnia br., w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich (Bracka 25, III piętro) o godz. 16.00.
Informacje i zapisy:
Zapraszamy!