MegaBaza edukacyjna Perspektywy®


 

REKLAMA


REKLAMA


REKLAMA


Jury wyłoniło finałową piętnastkę, która zrealizuje swoje pomysły i zawalczy o główną nagrodę, czyli 20 tysięcy złotych. Wybór nie był łatwy – uczestnicy drugiej edycji Papaya Young Directors nadesłali aż 439 pomysłów na scenariusz filmu reklamowego.

W I etapie konkursu zadaniem było stworzenie scenariusza filmu reklamowego dla jednego ze sponsorów. Najwięcej treatmentów nadesłano na reklamę PZU – 138, następnie Play – 106, PROSTO – 104 i Rossmann – 91. W sumie organizatorzy otrzymali 439 pomysłów od 219 osób z całej Polski. Spośród nich najlepsze prace wyłoniło jury w składzie: Maciek Waligóra i Zuza Duchniewska – tegoroczni przewodniczący jury, Kasia Sośnierz, Kasia Seyfried, Sebastian Jurczek, Sebastian Pańczyk, Wojtek Fiedorczuk oraz Jan Foryś i Filip Załuska – duet zeszłorocznych zwycięzców konkursu.

Początkowo jury miało wybrać jedynie 12 osób, jednak ostatecznie wyłoniono 15 finałowych treatmentów. - Rzeczywistość pozbawiła nas złudzeń. Otrzymaliśmy kilkaset scenariuszy, a ich poziom był zbyt wysoki, by wybrać tylko 12 propozycji. Dyskusja trwała kilka godzin, w ciągu których zdarzyły się ostre wymiany zdań. Każdy członek jury miał swoich faworytów, o których walczył do upadłego. Ostatecznie trzeba było wypracować kompromis, dlatego też postanowiliśmy wyłonić 15 finalistów, w tym dwa duety – tak obrady komentuje Maciek Waligóra, przewodniczący jury.

W szczęśliwej piętnastce znaleźli się: Maciej Kawalski, Katarzyna Oruba, Adrianna Miszczyk, Julia Rogowska, Tomasz Jeziorski, Agata Bobel, Kornel Bartmański, Fredrik Olsson, Michał Dymek, Aleksandra Kasprowicz, Weronika Tofilska, Jonasz Czołpiński, Krzysiek Grudziński, a także dwa duety: Jędrzej Dziedzic i Patrycja Kemczyńska oraz Agata Puszcz i Michalina Fabijańska. Wśród tej grupy osób są zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu i nowe talenty branży reklamowej.

W następnym etapie Papaya Films, organizator konkursu, przekaże finalistom wsparcie finansowe oraz produkcyjne, dzięki któremu uczestnicy będą mogli wypożyczyć potrzebny sprzęt oraz dokonać postprodukcji.

„Piętnastu wspaniałych” na realizację filmu ma czas do 26 maja. Na tej podstawie wyłoniony zostanie zwycięzca, który otrzyma główną nagrodę – 20 tysięcy złotych. Nazwisko laureata zostanie ogłoszone 15 czerwca podczas uroczystej gali.

Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie internetowej: www.papayayoungdirectors.com oraz na Facebooku: www.facebook.com/papayayoungdirectors.

Organizatorem konkursu Papaya Young Directors jest Papaya Films. Studio powstało w 2006 roku i w ciągu 9 lat stało się liderem w branży produkcji reklamowej w Polsce.

© 2022 Perspektywy.pl   O nas | Polityka Prywatności | Znak jakości | Reklama | Kontakt!!!