Warszawska Szkoła Reklamy we współpracy z Mazowieckim Instytytem Kultury oraz firmą Wacom zapraszają do udziału w konkursie na projekt kreatywnego muralu. Zwycięski projekt zostanie zrealizowany w dniach 18-22 sierpnia w warszawskich Pawilonach przy Nowym Świecie.
Konkurs polega na przygotowaniu projektu muralu będącego interpretacją hasła „Slow Art“. Projekt ma na celu pobudzenie kratywności młodych artystów i twórczym zagospodarowaniu przestrzeni miejskiej. Poza realizacją samego muralu, laureat konkursu otrzyma tablet graficzny firmy Wacom oraz voucher na wybrany kurs w Warszawskiej Szkole Reklamy. Łączna puna nagród wynosi 12000 złotych.
Jest to tylko jedno z kilku wydarzeń w ramach wakacyjnego cylku imprez „Slow Art“ przygotowywanych przez Warszawską Szkołę Reklamy. Okres wakacji sprzyja nie tylko twórczym uniesieniom ale i refleksji na temat coraz szybszego tempa życia w dzisiejszym świecie. Filozofia Slow Life wychodzi na przeciw tej gonitwie zmuszając nas do zwolnienia i większego zaakcentowania prawdziwych wartości w naszym życiu.
Warszawska Szkoła Reklamy, jako szkoła artystyczna, od lat kształci i rozwija pasje przyszłych twórców, a Pawilony to jedno z ulubionych miejsc spotkań warszawskiej młodzieży. Dlatego właśnie ta lokalizacja wydaję się idealna na realizację projektu czerpiącego zarówno z filozofii slow life jak i street artu.
Za realizację muralu odpowiada firma Live Media Crew odpowiedzialna m. in. za realizację projektów na terenie Lotniska Chopina na Okęciu oraz animacji artystycznych w Przasnyszu.
Konkursowe zgłoszenia przyjmujemy pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 14 sierpnia 2015 roku.
Więcej informacji na akademiareklamy.edu.pl