SUPER UCZELNIA
Kontakt: |
|
Zawody przyszłości w reklamie
Szkoły specjalistyczne, gwarantujące absolwentom konkretne kwalifikacje, podbijają polski rynek. Tylko nauka praktycznych i poszukiwanych przez przedsiębiorców umiejętności może zagwarantować zatrudnienie. Wiele kierunków i uczelni stało się przechowalnią dla młodych produkując kolejne pokolenia skazane na pracę za grosze lub zarobkową emigrację.
Większość polskich uczelni rozdaje dyplomy, po których nie można znaleźć pracy. Obniża się poziom kształcenia, a metody pozostają anachroniczne. Fenomen WSR polega na nauce praktycznych zawodów, które gwarantują zatrudnienie. Obowiązkowe doświadczenie zawodowe gwarantują organizowane przez szkołę programy staży medialnych i agencyjnych, własna telewizja i dom produkcyjny.
90% absolwentów WSR zdaje egzaminy państwowe – ten wynik wyróżnia szkołę na tle konkurencji.
Młodzi ludzie często wybierają studia, nie kierując się ani zainteresowaniami, ani oczekiwaniami pracodawców. Takie „załapywanie się na cokolwiek” zabiera cenny czas. Zamiast bawić się w studiowanie warto połączyć pasję z perspektywicznym zawodem, który można wykonywać już w trakcie nauki.
WSR przypomina organizacyjnie agencję reklamową. Na zajęciach wykonuje się konkretne zlecenia, poszerzając twórczy i zawodowy dorobek. Nieodpłatnie, przez 24h na dobę, można korzystać z najlepszego sprzętu fotograficznego, filmowego i graficznego, studiów filmowych i fotograficznych, montażowni, ciemni etc.
Prezes WSR dowodzi: „Podstawą sukcesu zawodowego jest z jednej strony specjalizacja, a z drugiej uniwersalizm. Dlatego pozwalamy wychowankom łączyć specjalizacje lub dobierać przedmioty poszerzające ich kwalifikacje.”
Program WSR to 9 specjalizacji:
- Projektowanie graficzne
- Multimedia
- Fotografia artystyczna i reklamowa
- Realizacja filmowa i telewizyjna
- Produkcja filmowa i telewizyjna
- Realizacje intermedialne
- Animacja
- Wizaż i charakteryzacja
- Strategia reklamy i public relations
Absolwenci otrzymują świadectwa sygnowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej lub Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w zależności od wybranej specjalizacji.
10 powodów, dlaczego warto wybrać Warszawską Szkołę Reklamy
1. Workshop
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Biuro Karier organizuje wszystkim praktyki zawodowe i dba o ścieżkę kariery absolwentów.
2. Doświadczona kadra
Wykładowcy to praktycy w branży: medialnej, reklamowej, fotograficznej, filmowej i poligraficznej oraz uznani twórcy.
3. Autorskie programy nauczania
Szkoła realizuje własny program zatwierdzony przez Ministerstwo Edukacji i Ministerstwo Kultury.
4. Profesjonalne wyposażenie
W procesie nauki wykorzystywany jest najwyższej klasy sprzęt, używany do komercyjnych zleceń reklamowych.
5. Własna agencja reklamowa
Uzupełnieniem nauki jest staż zawodowy i możliwość zdobywania doświadczeń oraz zarabiania pieniędzy.
6. Tradycja
Szkoła posiada uprawnienia szkoły publicznej. Rok założenia 1993.
7. Sukcesy absolwentów
Ponad 3 tysiące absolwentów (większość pracuje w branży) i przeszło 500 słuchaczy w każdym roku szkolnym.
8. Dogodna lokalizacja
Siedziba szkoły znajduje się na Ursynowie, 6 minut na piechotę od stacji metra Imielin.
9. Przyjazny sekretariat
W łatwy sposób i bez kolejki można załatwić każdą sprawę, przez 7 dni w tygodniu w godz. 08:30-18:30.
10. Atmosfera szacunku i pracy
Tu nikogo nie odsyła się z kwitkiem. Zrozumienie i dobra komunikacja sprzyja kreatywności i rozwijaniu pasji.