MegaBaza edukacyjna Perspektywy®


7 grudnia br. odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu SEMcamp. Specjaliści SEM opowiedzą m.in. o trzech poziomach optymalizacji stron mobilnych, jak wykorzystywać dane z analityki do personalizacji mailingów, o wynikach wyszukiwania Google w 2016 r., a także czy jest jeszcze miejsce na wyniki organiczne. Całodzienna konferencja rozpocznie się w auli 58 o godz. 9.30. Organizatorem spotkania jest Mariusz Gąsiewski, twórca bloga ittechnology.us oraz Przemysław Modrzewski, autor bloga marketingLAB.pl. Partnerem konferencji jest Uczelnia Łazarskiego.

SEMcamp to największe wydarzenie tego typu w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
W grudniu odbędzie się na Uczelni Łazarskiego jubileuszowa, dziesiąta edycja. Celem spotkań jest szerzenie wiedzy związanej z zagadnieniami marketingu w wyszukiwarkach, analityki internetowej oraz integracja osób z branży. Każde spotkanie obejmuje prezentacje case studies związane z reklamą w internecie, szczególnie w SEM oraz performance marketingiem.

W każdej edycji odwiedza nas około 400 uczestników, a wśród prelegentów znajdują się eksperci, z takich firm jak Google, Starcom czy K2 Search. Tematyka spotkań obejmuje: SEO
i pozycjonowanie, marketing w sponsorowanych wynikach wyszukiwarek, analitykę internetową i mierzenie rezultatów kampanii, reklamę wideo i mobilną, a także rynek mobile
– mówi Mariusz Gąsiewski autor bloga ittechnology.us. oraz pomysłodawca SEMcampu.
Tym razem będziecie mieli niepowtarzalną okazję, żeby dowiedzieć się m.in.
o teoretycznych i praktycznych aspektach optymalizacji stron mobilnych, mierzeniu efektów działań mobilnych, optymalizacji Dynamic Search Ads
, a także jak mierzyć zachowanie odwiedzających i wykorzystywać dane z analityki do personalizacji mailingów. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych tą tematyką. Spotkanie networkingowe jest doskonałą okazją do poznania praktyków z branży – dodaje Gąsiewski.

Więcej: www.lazarski.pl oraz http://www.semcamp.com.pl/xix-semcamp-agenda-i-szczegoly/

© 2022 Perspektywy.pl    O nas | Polityka Prywatności | Znak jakości | Reklama | Kontakt