Szkoła Mistrzów Reklamy, kształcąca przyszłych pracowników agencji reklamowych, wprowadza system opłat "po nauce". Oznacza to, że studenci zaczną spłacać koszty edukacji dopiero po znalezieniu pracy.
„Chcę dać szansę na naukę w SMR ludziom bez pieniędzy, a dodatkowo nagradzać najzdolniejszych. Im szybciej bowiem znajdą pracę, tym większy dostaną rabat. W ten sposób po pierwsze szkoła bierze odpowiedzialność za to, czego i jak uczy swoich studentów, a po drugie, silnie motywuje ich do pracy” - mówi Katarzyna Dragović, założycielka szkoły.
Programem odroczonych płatności objęci będą na początku studenci rocznego kursu copywriting / art direction, przygotowującego do pracy w działach kreacji agencji reklamowych.
Szkoła Mistrzów Reklamy to jedyna w Polsce “zawodówka” reklamowa dla osób, które kończą lub skończyły już studia i chcą zdobyć praktyczne umiejętności zawodowe potrzebne do pracy w zawodach: copywriter, art director, strateg, account manager, event manager, media planer, social media manager, reżyser/operator filmu reklamowego. Instruktorami są wyłącznie praktycy z branży reklamowej i marketingowej.
Szkoła istnieje od 2006 roku i jest największym źródłem juniorów dla wszystkich działów agencji reklamowych. Jej absolwenci są laureatami prestiżowych nagród branżowych, polskich i zagranicznych, jak Cannes Lions, AD&D, Golden Drum, The One Show, Clio, Effie, KTR i innych.
Info: http://szkolamistrzowreklamy.pl/92/system-odroczonej-platnosci