17-18 listopada w Poznaniu odbędzie się II edycja Konferencji Social Media Recruitment for Higher Education (#SMR4HE2016). Forma i tematyka wydarzenia zostały opracowane specjalnie dla pracowników uczelni oraz osób związanych z branżą szkolnictwa wyższego.
Założeniem konferencji jest pokazanie jak najszerszych możliwości wynikających z zastosowania mediów online w działaniach promocyjnych uczelni. Uczestnicy dowiedzą się ponadto, jak skutecznie wpływać na procesy rekrutacji oraz komunikacji z kandydatami, i tym samym wspierać funkcjonowanie uczelni w świecie wirtualnym na miarę XXI wieku.
Polscy i zagraniczni eksperci tegorocznej edycji odpowiedzą m.in. na pytania: jak skutecznie działać w social media, jak zaangażować absolwentów w promocję uczelni, czy proces rekrutacji to już sprzedaż, czy akcelerator przedsiębiorczości może być narzędziem marketingowym uczelni. Najmłodszy prelegent Konferencji #SMR4HE2016, Krystian Gontarek (rocznik 2001), opowie ponadto, czym faktycznie kierują się młode, utalentowane "Zetki" wybierając uczelnię, na jakie komunikaty reagują, jak z nimi rozmawiać oraz jak ich zainteresować.
Forma oraz atmosfera Konferencji #SMR4HE2016 sprzyjają wymianie oraz swobodniej dyskusji z ekspertami. Uwaga! liczba miejsc jest ograniczona.
Czytaj więcej: www.hemc.eu/smr4he2016