Praca nad prawdziwym studium przypadku biznesowego to doświadczenie nie tylko ciekawe ze względu na możliwość kreowania rozwiązań, które mogą zaistnieć w realnym świecie, ale także okazja do poznania przebiegu procesów biznesowych, które zachodzą w globalnej firmie - mówi prof. Piotr Płoszajski z Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej. O tym jakie korzyści może przynieść zmierzenie się z zadaniem biznesowym opartym o jedną z największych marek na rynku, będą mieli okazję przekonać się studenci, którzy wezmą udział w pierwszym globalnym konkursie P&G CEO Challenge.
Studenci każdej polskiej uczelni mogą dołączyć do wyścigu o wyjątkową wygraną, aplikując do konkursu przez stronę internetową www.pgceochallenge.eu. Czas na zgłoszenia upływa 20 listopada br. W pierwszej globalnej edycji, polscy studenci będą mieli okazję zmierzyć się ze swoimi rówieśnikami z 36 krajów w realnym zadaniu biznesowym. Będzie ono polegało na opracowaniu strategii wprowadzenia na światowy rynek nowego produktu z linii head&shoulders – jednej z najbardziej znanych marek szamponów na świecie. Praca dla tak dużego i nowoczesnego brandu to niepowtarzalna okazja zajrzenia za kulisy innowacyjności, nad którą pracują dla head & shoulders wykwalifikowane zespoły ekspertów. Konkurs umożliwia znalezienie najbardziej utalentowanych studentów, którzy będą mieli szansę dołączyć do P&G.
Wszystkim osobom, które zgłoszą się do przedsięwzięcia na stronie www.pgceochallenge.eu zostanie udostępnione do rozwiązania studium przypadku. Spośród studentów z Polski, Litwy, Łotwy i Estonii wybrany zostanie zespół, który spotka się w dniach 22-23 lutego w Warszawie, aby zawalczyć z innymi grupami o udział w europejskim finale w kwietniu 2018 r. w Rzymie. Wybrana tam finałowa, europejska drużyna wyleci do Panamy, aby zmierzyć się z finalistami z całego świata. Zwycięski zespół głównego panamskiego finału otrzyma możliwość uczestnictwa w wyjątkowej, międzynarodowej konferencji ”P&G 2018 Signal” w Cincinnati. To globalne wydarzenie brandowe, którego uczestnikami obok P&G, są najwięksi światowi gracze świata innowacji, dzielący się swoją wiedzą i inspirującym doświadczeniem. W trakcie tego spotkania zwycięzcy CEO Challenge, w towarzystwie liderów i managerów ze świata biznesu, będą mogli zaznajomić się z najnowszymi trendami kształtującymi rynek.
Więcej szczegółów dotyczących projektu P&G CEO CHALLENGE a także formularz aplikacyjny znajdują się na stronie www.pgceochallenge.eu.