REKLAMA


REKLAMA


Ponad 600 kandydatów na studia w Polsce wzięło udział w dotychczasowych targach edukacyjnych „Study in Poland” Online – a najbardziej obiecujące rynki liderów rekrutacji wśród obcokrajowców jeszcze przed nami! Chodzi oczywiście o Ukrainę i Białoruś (14 kwietnia) i Indie (14 maja), skąd łącznie przyjeżdża ponad 50 tys. osób, czyli większość studentów obcokrajowców w Polsce.

Wiosna jest najbardziej intensywną porą rekrutacyjną – w czasach przed pandemicznych to właśnie wiosną odwiedzaliśmy imprezy targowe w wielu krajach. W tym roku, mimo trwającej pandemii byliśmy już – tym razem wirtualnie – w Armenii, Gruzji, Kazachstanie, Uzbekistanie i Azerbejdżanie. Formuła wydarzenia online pozwala na wzięcie udziału w nim znacznie większej liczbie uczelni, niż to za zwyczaj było możliwe „w realu” – w strefie EXPO na kandydatów czekają wirtualne stoiska blisko 40 szkół wyższych!

Możliwość rozmów na stoiskach w strefie EXPO została uzupełniona przez program na Scenie głównej, z którego przyszli studenci mogli dowiedzieć się o warunkach, które należy spełnić podczas rekrutacji na studia w Polsce, licznych stypendiach, a także poznać historie swoich rodaków, którzy studiowali lub studiują w Polsce. Wielu z nich to jednostki wybitne – laureaci konkursu Interstudent, doktoranci, którzy stali się integralną częścią środowiska akademickiego swoich uczelni, rozwijają się naukowo, prowadząc badania.

Kampania targowa „Study in Poland” jest na półmetku – przed nami kraje-liderzy rekrutacji wśród rynków zagranicznych: Ukraina, Białoruś i Indie. Te właśnie kraje zajmują całe podium rekrutacyjne, dając łącznie 62% wszystkich studentów zagranicznych - wg Raportu „Studenci zagraniczni w Polsce 2020”.

14 kwietnia – zapraszamy na stoiska polskich uczelni kandydatów z Ukrainy i Białorusi

14 maja – odbędzie się wydarzenie dedykowane przyszłym studentom z Indii

To ostatnie wydarzenie zostało przeniesione z początku kwietnia na maj na prośbę naszego partnera i współorganizatora targów na rynku indyjskim, firmy EduGo Abroad – która właśnie na połowę maja przygotowuje specjalna kampanię promująca studia w Polsce.

Wierzymy, że nawet pandemia nie jest w stanie zatrzymać rozwój umiędzynarodowienia polskiego szkolnictwa wyższego, a nowoczesne narzędzia pomagają nam w dotarciu do kandydatów z różnych zakątków świata bez ryzyka i kwarantanny!

Więcej: www.edufair.studyinpoland.pl

 

 

 

© 2022 Perspektywy.pl   O nas | Polityka Prywatności | Znak jakości | Reklama | Kontakt!!!