REKLAMA


REKLAMA


Nowy projekt „A model for Interactive (A)Synchronous Learning in Online STEM Education e-CLOSE” będzie realizowany przez Politechnikę Łódzką w międzynarodowym towarzystwie.

Nowy projekt „A model for Interactive (A)Synchronous Learning in Online STEM Education e-CLOSE” będzie realizowany w międzynarodowym towarzystwie.  Oprócz Politechniki Łódzkiej, która jest koordynatorem, będą uczestniczyć: University of Applied Sciences in Saarbrücken (Niemcy), University of Alcalá (Hiszpania) i University of Aveiro (Portugalia).

 - Jednym z najbardziej atrakcyjnych wyzwań projektu będzie opracowanie wirtualnego systemu nadawania mikrokwalifikacji, które student będzie mógł zdobywać dodatkowo w trakcie studiów. Co więcej studenci zostaną zaproszeni do eksperymentalnego zadania – tzw. mentoringu odwróconego, polegającego na wcieleniu się w rolę mentora dla swoich nauczycieli, z zakresu nowoczesnych narzędzi i komunikatorów wirtualnych -  wyjaśnia dr inż. Dorota Piotrowska, prof. PŁ, dyrektorka Centrum Współpracy Międzynarodowej, lider projektu.

Projekt, który zakłada istotne zmiany w procesie edukacji i rozwoju studentów, będzie finansowany z  programu Partnerstwo strategiczne na rzecz edukacji cyfrowej w sektorze szkolnictwa wyższego.

Źródło: https://p.lodz.pl

© 2022 Perspektywy.pl   O nas | Polityka Prywatności | Znak jakości | Reklama | Kontakt!!!