REKLAMA


REKLAMA


Już po raz dziesiąty zostali uhonorowani nagrodą Genius Universitatis najlepsi specjaliści od marketingu i promocji polskich uczelni. To dzięki ich kreatywności i zaangażowaniu szkoły wyższe skutecznie zrekrutowały studentów na rok akademicki 2021/2022, mimo wielu niesprzyjających okoliczności.

Wysiłkom mistrzów uczelnianego marketingu od 2012 roku przygląda się Kapituła konkursu Genius Universitatis wymyślonego i organizowanego przez Fundację Edukacyjną „Perspektywy”. Dla Kapituły liczy się pięć kryteriów: nowatorstwo pomysłu, spójność pomysłu z misją i wartościami uczelni, czytelność i przyjazny charakter przekazu, estetyka i wartości artystyczne oraz umiejętny dobór narzędzi.

Zobacz relację z jubileuszowej gali GENIUS UNIVERSITATIS 2022

Laureatów w siedmiu kategoriach (event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny, Best Genius) uhonorowano w czasie gali zorganizowanej w ramach XXXVII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego PERSPEKTYWY 2022.

  • W kategorii content marketing zwyciężył Uniwersytet SWPS za serię webinarów i podcastów „Projekt Azja”. Miejsce II zajął Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, a trzecie - Collegium Da Vinci w Poznaniu.
  • W kategorii event wspierający rekrutację na pierwszym miejscu znalazł się Wydział Architektury Politechniki Białostockiej, nagrodzony za cykliczne wydarzenie East Design Days. Na II miejscu jest Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, a na III Politechnika Gdańska.
  • W kategorii gadżet promocyjny triumfatorem został Uniwersytet SWPS za imienne logo dla każdego studenta, kolejne miejsca zajęły Uniwersytet Opolski i Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych.
  • W kategorii kampania w mediach społecznościowych zwyciężył Uniwersytet Wrocławski, na miejscu II jest Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu, na III - Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki.
  • Najlepszy serwis rekrutacyjny ma Uniwersytet Medyczny w Łodzi. Jeden z jurorów stwierdził, że jest to „Poziom top amerykańskich uczelni”. W tej kategorii mnie przyznano II ani III miejsca.
  • W kategorii video online pierwsze miejsce zdobyła Politechnika Wrocławska za serial „Nauka do potęgi”. Na drugim miejscu jest Uczelnia Łazarskiego, a na III Uniwersytet Medyczny w Łodzi.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu otrzymał nagrodę Best Genius za „pszczeli mural”, który powstał na jednej ze ścian uczelnianego budynku w centrum Wrocławia. Jego integralną częścią jest dwadzieścia domków dla pszczół murarek – łagodnych, bezpiecznych dla ludzi owadów, które doskonale radzą sobie z zapylaniem roślin.

W konkursie oceniano prace zgłoszone przez 38 uczelni z całego kraju. Uwaga: w tym roku nie przyznano nagrody w kategorii reklama prasowa. Więcej informacji o konkursie i jego laureatach: https://genius.perspektywy.pl/

Fot. Anita Kot

© 2022 Perspektywy.pl   O nas | Polityka Prywatności | Znak jakości | Reklama | Kontakt!!!