MegaBaza edukacyjna Perspektywy®









Zapraszamy do udziału w trzeciej edycji bezpłatnej, wirtualnej konferencji na żywo, kierowanej do osób pracujących w marketingu, HR i edukacji.

Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się, jak dziś poruszać się w obszarze komunikacji marketingowej oraz jakie działania podejmować, aby podążać za zmianami kreującymi rynek pracy w sektorze. Organizatorem spotkania jest Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.

Zaproszeni eksperci podejmą najciekawsze zagadnienia i przyglądając się im z bliska, podzielą się swoją praktyczną wiedzą i doświadczeniem. Podczas 6 inspirujących wystąpień rozmawiać będziemy o wyzwaniach, które stawia przed nami szybko zmieniające się otoczenie. Powiemy o tym, jak wszechobecna technologia wpływa na charakter pracy marketerów, w jaki sposób muszą oni łączyć kompetencje z kilku obszarów, aby świadomie poruszać się w środowisku „martech” oraz umiejętnie wykorzystywać technologię do optymalizacji swojej pracy. Odpowiemy na pytanie, czy takie działania wykraczają poza strefę komfortu organizacji.

Skoncentrujemy się na umiejętnościach w świecie komunikacji marketingowej. Jakie będą kompetencje przyszłości i czy z myślą o niej powinniśmy je standaryzować? Przedstawimy praktyczny wymiar tej kwestii, podsumowując rezultaty działań Rady Sektorowej w latach 2019 – 2022. W trakcie konferencji damy także pięć cennych rad, które przydadzą się każdemu marketerowi.

Podczas Marcom Skills Day wystąpią: Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR; Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu, IAB Polska; Jacek Dziura, Head of Marketing, Future Mind; Dr inż. Joanna Pikuła - Małachowska, adiunkt w Katedrze Marketingu i Komunikacji, Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej; Piotr Krauschar, CEO F11 Ventures, IAB Martech Lead, Martech Europe Co-founder; Magda Słocińska, ekspertka ds. kompetencji i systemów kwalifikacji, Mabea; Ewa Duda-Maciejewska, doradca strategiczny Good Company, ekspertka Laboratorium Innowacji Dydaktycznych Collegium Civitas, liderka grupy ds. edukacji Rady Sektorowej; Zbigniew Brzeziński, specjalista w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach, lider grupy ds. rynku pracy Rady Sektorowej.

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, obowiązuje rejestracja. Zapraszamy: https://marcomskillsday2022.pl/rejestracja.php

Po szczegółowe informacje na temat konferencji zapraszamy na 

https://marcomskillsday2022.pl

O organizatorze

Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej to jeden z kilkunastu projektów realizowanych dla różnych sektorów gospodarki w ramach „Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2019-2022,  współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrażanego przez PARP. Projekt prowadzony jest przez przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej Sar oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Celem inicjatywy jest dopasowanie systemu edukacji do potrzeb sektora komunikacji marketingowej, tak aby kwalifikacje zdobywane w szkołach, na uczelniach, podczas kursów i szkoleń odpowiadały na rzeczywiste potrzeby pracodawców. Zadaniami Rady jest identyfikacja rzeczywistych wymagań zawodowych, opracowanie ram i standardów kwalifikacji, programów edukacyjnych, rozwiązań prawnych i organizacyjnych, a także wyznaczanie kierunków zmian systemu edukacji. W skład Rady wchodzą reprezentanci: pracodawców, instytucji rynku pracy, organizacji branżowych i dialogu społecznego, uczelni wyższych, szkół średnich, podmiotów kształcenia ustawicznego, a także eksperci i specjaliści. Członkostwo jest otwarte dla podmiotów działających w branży komunikacyjnej.

Więcej: radasektorowa-komunikacja.pl  

 

© 2022 Perspektywy.pl    O nas | Polityka Prywatności | Znak jakości | Reklama | Kontakt