Zakończyły się obrady Kapituły, która oceniła aż 103 prace biorące udział w konkursie Genius Universitatis. Do konkursu zgłosiło się w tym roku 35 uczelni, w tym po raz pierwszy - 8 wydziałów. Lista zgłoszonych uczelni/wydziałów dostępna jest tutaj.
Kapituła pod przewodnictwem prof. dr. hab. Artura Krajewskiego oceniła prace konkursowe w ośmiu kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny i nowość – Genius Ad (dla niestandardowych prac, które „nie mieszczą się” w pozostałych kategoriach).
Skład tegorocznej kapituły:
- Katarzyna Dragović – założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy
- Jacek Szlak – redaktor naczelny serwisu Marketing przy Kawie
- Joanna Bednarkiewicz – Deputy Creative Director w Publicis Worldwide
- Ewa Opach – dyrektor ds. edukacji i certyfikacji IAB Polska
- Adam Nowakowski – Creative Agency Partner CEE w Meta
- Rafał Drzewiecki – Head of Marketing Central Europe w serwisie TikTok
- Kamil Bolek – CMO w LTTM
- Bartosz Dembiński – strateg/trener ds. PR i komunikacji
- Michał Bucholc – Creative Director w GONG
- Michał Sęk – Creative Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT
- Bart Biały – Creative Director w PLEJ
Ogłoszenie wyników nastąpi 10 marca 2023 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO XXI w Warszawie (scena główna, godz. 14.00). Zapraszamy!