REKLAMA


REKLAMA


Zakończyły się obrady Kapituły, która oceniła aż 103 prace biorące udział w konkursie Genius Universitatis. Do konkursu zgłosiło się w tym roku 35 uczelni, w tym po raz pierwszy - 8 wydziałów. Lista zgłoszonych uczelni/wydziałów dostępna jest tutaj.

Kapituła pod przewodnictwem prof. dr. hab. Artura Krajewskiego oceniła prace konkursowe w ośmiu kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny i nowość – Genius Ad (dla niestandardowych prac, które „nie mieszczą się” w pozostałych kategoriach).

Skład tegorocznej kapituły:

  • Katarzyna Dragović – założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy
  • Jacek Szlak – redaktor naczelny serwisu Marketing przy Kawie
  • Joanna Bednarkiewicz – Deputy Creative Director w Publicis Worldwide
  • Ewa Opach – dyrektor ds. edukacji i certyfikacji IAB Polska
  • Adam Nowakowski – Creative Agency Partner CEE w Meta
  • Rafał Drzewiecki – Head of Marketing Central Europe w serwisie TikTok
  • Kamil Bolek – CMO w LTTM
  • Bartosz Dembiński – strateg/trener ds. PR i komunikacji
  • Michał Bucholc – Creative Director w GONG
  • Michał Sęk – Creative Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT
  • Bart Biały – Creative Director w PLEJ

Ogłoszenie wyników nastąpi 10 marca 2023 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO XXI w Warszawie (scena główna, godz. 14.00). Zapraszamy!

© 2022 Perspektywy.pl   O nas | Polityka Prywatności | Znak jakości | Reklama | Kontakt!!!