Jeszcze tylko do północy w piątek 19 maja można brać w badaniu opinii akademickiej na temat poziomu kształcenia w polskich szkołach wyższych. Ankieta została wysłana przez Fundację Edukacyjną „Perspektywy” do 9558 najmłodszych profesorów belwederskich i doktorów habilitowanych.
Wyniki tego badania są podstawą jednego z kluczowych wskaźników (prestiż uczelni) wchodzących w skład metodologii Rankingu Szkół Wyższych Perspektywy 2023. W badaniu opinii do rankingu 2022 współczynniki odpowiedzi wyniósł 20,4 procent. Jak będzie w tym roku? Planujemy, że wyniki rankingu zostaną ogłoszone 29 czerwca w Warszawie. Więcej o rankingu: www.ranking.perspektywy.pl.
Uroczyste ogłoszenie wyników Rankingu Szkół Wyższych i Rankingu Kierunków Studiów Perspektywy 2023 odbędzie się w czwartek, 29 czerwca w Warszawie, w Sali Odczytowej Narodowego Instytutu Kultury i Dziedzictwa Wsi przy Krakowskim Przedmieściu 66. Wracamy do miejsca, w którym wykładała Maria Curie-Skłodowska, i w którym zawsze dobrze czuły się najlepsze uczelnie.
Ranking opublikowany będzie w czerwcowym numerze Miesięcznika Edukacyjnego "Perspektywy" oraz na stronie www.ranking.perspektywy.pl.
Publikacja jest ważnym narzędziem dla kandydatów na studia przygotowujących się do jednej z najważniejszych życiowych decyzji: wyboru uczelni i kierunku. Publikowane zestawienia są dla maturzystów zbiorem informacji, które tę decyzję uzbrajają w ważne argumenty. Będzie także, co oczywiste, wnikliwie analizowany przez władze uczelni i środowisko akademickie w Polsce.
Zapraszamy do skorzystania z promocyjnej siły naszej dorocznej publikacji!
Rankingowe wydania "Perspektyw" (oraz serwis internetowy ze szczegółowymi zestawieniami tabelarycznymi) są szeroko cytowane i komentowane w mediach. Dowodem jest tytuł "Najbardziej opiniotwórczego miesięcznika w Polsce" w badaniach Instytutu Monitorowania Mediów oraz statystyki Google Analytics: w 2022 r. - tylko w ciągu dwóch dni po opublikowaniu rankingu! - stronę tę odwiedziło ponad 100 tysięcy "unique users".
Zlecenia przyjmujemy do 25 maja br.