Udział w międzynarodowych targach edukacyjnych traktowany był zawsze jako „stały fragment gry”, który w wielu regionach świata stanowi istotne uzupełnienie promocji internetowej i mobilnej.
W roku akademickim 2023/24 skupimy się na kierunku wschodnim (Uzbekistan, Kazachstan, Azerbejdżan, Gruzja, Turcja), skąd przyjeżdża coraz więcej studentów zagranicznych i który daje największe szanse na dalszy wzrost liczby aplikacji od utalentowanych osób zainteresowanych studiami w Polsce. Przetestujemy także nowe rynki rekrutacyjne, w pierwszej kolejności Egipt oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Zgodnie z ustaleniami Komitetu Koordynacyjnego „Study in Poland”, w roku 2023/24 będą to następujące międzynarodowe targi edukacyjne:
- GRUZJA - Tbilisi, 6-7 października
- AZERBEJDŻAN - Baku, 4-5 listopada
- TURCJA
- Stambuł, 11-12 listopada
- Ankara, 14 listopada
- Izmir, 16 listopada - Kazachstan – Almaty, 22-24 listopada.
- EGIPT – Kair, marzec 2024
- UZBEKISTAN kwiecień 2024
- Taszkient
- Samarkanda
- Buchara - TURCJA marzec 2024
- Stambuł
- Ankara
- Izmir - ZJEDNOCZONE EMIRATY ARABSKIE
- Dubai, 24-26 kwietnia 2024
Na stoiskach narodowych organizowanych za granicą w ramach programu „Study in Poland” naczelną zasadą wystawienniczą jest zapewnienie pełnej tożsamości wszystkim uczestniczącym w targach polskim szkołom wyższym. Każda z nich eksponowana jest poprzez dużą i czytelną „wizytówkę uczelni”, w tym nazwę uczelni, jej logo w kolorze i adres strony internetowej. Wielkość stoiska jest w każdym przypadku dopasowywana do liczby prezentujących się uczelni: im więcej – tym większa powierzchnia. Zapewnia to każdej uczelni pełny komfort wystawienniczy i skuteczność prezentowania swojej oferty na targach – przez cały okres ich trwania.