REKLAMA


REKLAMA


REKLAMA


REKLAMA


REKLAMA


Myśląc o szkole zrównoważonej, myślimy też o szkole, gdzie szanujemy się nawzajem.

Absolwent historii ze specjalizacją pedagogiczną na Uniwersytecie Gdańskim. W obszarze jego zainteresowań znajduje się także dydaktyka, prawo oświatowe i prawo pracy.

Z pomorską oświatą jest związany od wielu lat, początkowo jako nauczyciel historii i języka angielskiego. Do roku 2016 był dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 86, jednej z największych w Gdańsku. Następnie przez kilka lat pełnił funkcję dyrektora Wydziału Edukacji w Urzędzie Miejskim w Gdańsku. Angażował się w realizację licznych działań innowacyjnych podejmowanych w ramach rozwoju oświaty, w myśl idei Szkoły i Przedszkola Współpracy.

Już jako p.o. kuratora oświaty podkreślał, że jego priorytety to prawa dziecka i prawa ucznia, które będą zawsze na pierwszym miejscu.

Zapytany przez portal Puls Gdańska o to, jaki powinien być standard edukacji w pomorskich szkołach, odpowiedział: To jest po pierwsze budowanie szkoły bez strachu, który dla mnie jest związany z takim poczuciem władzy źle pojmowanej. (…) Są to jednak obustronne działania. Mówimy o dobrostanie nauczycieli, o traktowaniu ich po partnersku.

© 2022 Perspektywy.pl   O nas | Polityka Prywatności | Znak jakości | Reklama | Kontakt!!!