11 czerwca 2024 roku, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, stanie się miejscem wyjątkowych inspiracji i możliwości rozwoju zawodowego dla studentów. W tym terminie pod hasłem ,,PRaktycznie do PRacy" odbędzie się trzecia edycja studenckich Targów Pracy i Praktyk. Jej głównym celem jest stworzenie przestrzeni dla studentów do zdobywania kontaktów i poznawania potencjalnych pracodawców, a także poszerzania wiedzy na temat branży i jej najnowszych trendów.
Tegoroczne wydarzenie przyciąga uwagę rekordowej liczby firm PR-owych i marketingowych, co potwierdza jego pozycję jako ważnego punktu w kalendarzu akademickim i branżowym. Sukces przedsięwzięcia zapowiada również największe dotychczas zainteresowanie studentów zapisujących się na warsztaty.
Na uczestników czeka program składający się z dwudziestu jeden różnorodnych warsztatów, które prowadzi dwudziestu siedmiu ekspertów z zagadnień dotyczących public relations, marketingu i dziennikarstwa. Wśród nich znaleźli się doświadczeni specjaliści, tacy jak dziennikarka Joanna Kryńska z TVN24, marketingowiec Marek Myślicki z agencji Stor9 czy ekspertka ds. PR-u Luiza Jurgiel-Żyła z agencji N42. Studenci poznają tajniki języka inkluzywnego w marketingu - również w kontekście sztucznej inteligencji, PR-u kosmicznego czy gamingowego, influencer marketingu, kryzysów wizerunkowych, czy sztuki prowadzenia wywiadów i wiele innych.
Ponadto, uczniowie będą mieli okazję do bezpośrednich rozmów z przedstawicielami największych agencji na rynku takich jak MSLGROUP, Hill & Knowlton, Good One PR, One Multi i 24/7 Communication i in.
Partnerami targów ,,PRaktycznie do PRacy" są Związek Firm Public Relations (ZFPR), Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR), Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR), Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Proto.pl oraz Fundacja Mazovia.
Wydarzenie odbędzie się w godzinach 9:00-17:30, a udział w nim jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych.
Zapisy na warsztaty: Formularz rejestracyjny
Więcej informacji: Fanpage na Facebooku