5 października 2012 roku w budynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie odbyła się uroczystość wręczenia stypendiów w ramach V edycji projektu Indeks Start2Star.
Czym jest Indeks Start2Star? – To projekt, dzięki któremu każdego roku dwudziestu studentów z całej Polski otrzymuje co miesiąc – przez cały okres studiów – 1300 złotych brutto stypendium. Celem tego projektu jest umożliwienie podjęcia studiów przez młodych, zdolnych ludzi w trudnej sytuacji materialnej. Wybór kierunku studiów jest dowolny. Trzeba za to wykazać się dobrymi wynikami w nauce, a także aktywnością społeczną oraz przedsiębiorczością.
W tym roku odbywa się już piąta edycja programu. – Bardzo się cieszę się, że po raz kolejny przyznaliśmy stypendia młodym ludziom w ramach projektu Indeks Start2Star. Z roku na rok zgłasza się do nas coraz więcej zdolnych maturzystów, którzy potrzebują wsparcia finansowego podczas studiów. – mówi Ewa Paga, Prezes Zarządu Fundacji 2065 im. Lesława A. Pagi. – Już 100 osób z całej Polski zostało stypendystami projektu Indeks Start2Star, a wartość przyznanych dotychczas stypendiów przekroczyła już kwotę 6 milinów złotych. Jestem przekonana, że inwestycja w tych młodych ludzi zwróci się po wielokroć.
Stypendia Start2Star wręczył uroczyście Leszek Czarnecki (Fundator Projektu) oraz Ewa Paga, Prezes Fundacji 2065 im. Lesława A. Pagi. Wśród zaproszonych gości znalazł się także Pan Zbigniew Dorenda – Dyrektor Zarządzający, Pełnomocnik Rady Fundacji Jolanty i Leszka Czarneckich, a także laureaci wszystkich poprzednich edycji programu Indeks Start2Star.
Program stypendialny Indeks Start2Star objęty jest patronatem Perspektyw.
Dodatkowe informacje: tel. 22 537 73 31, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Organizator programu: Fundacja 2065 im. Lesława A. Pagi, z siedzibą w Warszawie (00-498), ul. Książęca 4. Fundator programu: Fundacja Jolanty i Leszka Czarneckich z siedzibą we Wrocławiu (53-333), ul. Powstańców Śląskich 2-4. |