Organizowany już od 13 lat przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie, konkurs pod flagą DIMAQ ma na celu zwrócenie uwagi studentów i absolwentów na ogromny potencjał, jaki niesie ze sobą branża marketingu internetowego. DIMAQ Uni jest adresowany do autorów prac magisterskich, licencjackich, inżynierskich i podyplomowych. Zgłoszenia są przyjmowane do 18 sierpnia bieżącego roku.
DIMAQ Uni to nie tylko szansa na wyróżnienie i prestiż, ale również możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród. Laureat najlepszej pracy magisterskiej otrzyma możliwość podjęcia podyplomowych studiów z zakresu Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Za najlepszą pracę podyplomową przewidziano udział w szkoleniu Akademia DIMAQ Professional w formie online, wraz z egzaminem DIMAQ. Autorzy najwybitniejszych prac inżynierskich lub licencjackich zostaną nagrodzeni uczestnictwem w szkoleniu Akademia DIMAQ Basic, również w formie online, z egzaminem DIMAQ.
- Jako laureatka zeszłorocznej edycji DIMAQ Uni, gorąco zachęcam do wzięcia udziału w konkursie. Jednym z jego najcenniejszych aspektów jest możliwość skonfrontowania swoich pomysłów z jury składającym się z doświadczonych ekspertów. To szansa uzyskania feedbacku od praktyków, którzy na co dzień inspirują innych, kształtując oblicze polskiego marketingu. Udział w DIMAQ Uni to nie tylko perspektywa atrakcyjnej nagrody, ale również sposobność do nawiązania cennych kontaktów i zdobycia doświadczenia, które wyróżni Was na rynku pracy – mówi Luiza Sowińska, laureatka ubiegłorocznej edycji.
Konkurs jest kierowany do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych, których prace dyplomowe z zakresu marketingu internetowego zostały obronione w okresie od 1 stycznia 2021 do 31 lipca 2024 roku.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy do 18 sierpnia 2024 roku przesłać zgłoszenie poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie dimaquni.com. Wraz z formularzem należy dołączyć plik PDF z pracą dyplomową, pamiętając o usunięciu informacji identyfikujących, takich jak imię i nazwisko autora, imię i nazwisko promotora oraz nazwa uczelni. Dodatkowo należy dołączyć skan dowolnego dokumentu z uczelni potwierdzającego pozytywną ocenę z obrony pracy dyplomowej (np. zaświadczenie z dziekanatu lub ksero dyplomu).
Jaki jest harmonogram?
Termin nadsyłania zgłoszeń: od 20 czerwca do 18 sierpnia 2024 r.
I ETAP: ocena nadesłanych prac: od 20 sierpnia do 09 września 2024 r.
II ETAP: ocena prac wyłonionych w pierwszym etapie: od 10 września do 23 września 2024 r.
Obrady jury odbędą się między 24 września do 26 września 2024 r.
Ogłoszenie wyników: 1 października 2024 r.
Nagrodami w konkursie są:
- „Studia Podyplomowe Marketing Internetowy” w Szkole Głównej Handlowej za najlepszą pracę magisterską;
- uczestnictwo w szkoleniu Akademia DIMAQ Professional w formie online wraz z egzaminem DIMAQ za najlepszą pracę podyplomową;
- uczestnictwo w szkoleniu Akademia DIMAQ Basic w formie online wraz z egzaminem DIMAQ za najlepszą pracę inżynierską lub licencjacką.
Rozpiera Cię duma na myśl o swojej pracy dyplomowej z e-marketingu?
WEŹ UDZIAŁ W DIMAQ UNI I WYGRAJ STUDIA PODYPLOMOWE LUB SZKOLENIE DIMAQ.