REKLAMA


REKLAMA


 artykuł sponsorowany

 

96 proc. nauczycieli uważa ją za ciekawą, a 95 proc. chce sprawdzić jej skuteczność w swojej klasie. Przed warsztatami słyszała o niej jednak zaledwie jedna trzecia grona pedagogicznego. O czym mowa? O strategii wyprzedzającej, która wywraca do góry nogami tradycyjną lekcję. Jej założenia zostały zaprezentowane nauczycielom w 16 największych polskich miastach.

Jak w ciekawy sposób wytłumaczyć młodzieży zagadnienia z matematyki i fizyki? Jest to możliwe przy użyciu nowych technologii. O różnych metodach wykorzystania nowoczesnego oprogramowania w nauczaniu przekonają się uczestnicy Ogólnopolskiej Konferencji GeoGebry. Sesje wykładowe i pokazy dla nauczycieli z całej Polski odbędą się w dniach 21-22 września 2013 r. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

Czy polska szkoła sprzyja integracji osób z innych krajów w naszym społeczeństwie? To pytanie, na które starają się odpowiedzieć naukowcy z UW, specjalizujący się w problemie imigracji.

Uniwersytet Harvarda po raz jedenasty z rzędu zwyciężył w Akademickim Rankingu Uniwersytetów Świata. W pierwszej dziesiątce są tylko dwie uczelnie z Europy. Uniwersytet Jagielloński i Uniwersytet Warszawski znajdują się w czwartej setce zestawienia.

Prawie 3 tys. studentów wzięło w minionym roku akademickim udział w zajęciach w największym w Polsce centrum dydaktyki i symulacji medycznej w Katowicach. Prawie 90 proc. z nich uznało, że nauka na symulatorach daje lepsze efekty od tradycyjnych metod.

Polski Komitet Normalizacyjny oraz Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej organizują w roku szkolnym 2013/2014 II edycję ogólnopolskiego konkursu „Normalizacja i ja” skierowanego do uczniów i nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych wszelkich typów oraz pedagogów z placówek doskonalenia zawodowego nauczycieli.

© 2022 Perspektywy.pl   O nas | Polityka Prywatności | Znak jakości | Reklama | Kontakt!!!